• قالب وبلاگ
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس pereparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





مشخصات استند بادکنک

خرید استند بادکنک آرایی به صورت اینترنتی امکان پذیر است. استند بادکنک آرایی دارای میله ها و شاخه‌هایی است که بادکنک را به آن متصل می کنند.

اطلاعاتی جامع درباره استند بادکنک آرایی

برای برگزاری جشن ها و مراسمات مختلف استفاده از بادکنک امری رایج است. بادکنک را به شیوه های مختلف می توان تزیین کرد اما جدیدترین و به روزترین روش، استفاده از استند بادکنک آرایی است. بادکنک را در هر مناسبتی می توان استفاده کرد و محدود به رده سنی خاصی نمی باشد. این استند میله هایی دارد تا بادکنک به آن متصل شود و در جای خود محکم شوند. در این مقاله به بررسی اطلاعاتی در رابطه با استند بادکنک آرایی و مشخصات آن خواهیم پرداخت تا جشنی باشکوه برگزار نمایید و دکوراسیونی چشم نواز ارائه دهید.

استند بادکنک آرایی

استند بادکنک آرایی در جشن هایی مثل تولد، سالگرد ازدواج، جشن فارغ التحصیلی و … استفاده می شود. این استند پایه گردی دارد و آن را روی میز یا زمین می توان قرار داد. با این استند بادکنک آرایی زیبایی می توانید داشته باشید. این استندها به صورت دائمی قابل استفاده هستند و یک بار مصرف نمی باشند. تعداد شاخه های متفاوتی در این استند ها وجود دارد که به راحتی قادر به اتصال بادکنک به آنها و تزیین خواهید بود. بادکنک فضایی که قصد تزیین دارید را بسیار چشم نواز می کند و استفاده از روش های نوین برای تزیین آن سبب می شود جشنی فوق العاده را رقم بزنید.

خرید استند بادکنک آرایی

سوالی که برایتان ممکن است پیش بیاید این است که استند بادکنک از کجا بخرم. برای این منظور خرید اینترنتی استند بادکنک آرایی امکان پذیر شده است تا به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز و از هر کجای ایران قادر به خرید آن باشید. با خرید اینترنتی در وقت و هزینه تان صرفه جویی می شود. با ورود به سایت و مشاهده انواع آن، قادر به ثبت سفارش به صورت آنلاین خواهید بود و این محصول را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

قیمت استند بادکنک آرایی بسیار مناسب است و با هر بودجه ای قادر به تهیه آن خواهید بود. تعداد شاخه ها و جنسی که این استند دارد، در قیمت تاثیرگذار است. قیمت این محصول نسبت به سایر وسایل تزیینی مناسب تر است. با مراجعه به سایت قیمت انواع آن همراه با جزئیات مشخص شده است. در صورت نیاز به راهنمایی در زمینه خرید استند بادکنک با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و اطلاعات لازم را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایید.

مشخصات استند بادکنک

برای خرید استند بادکنک آرایی باید مشخصات آن را بدانید. قطری که پایه گرد استند بادکنک دارد، متفاوت است و هفده تا بیست سانتی متر می تواند باشد. میله های آن سایزهای مختلفی دارند که کوتاه ترین میله آن 30 سانتی متر است. سایز بزرگی که میله دارد، 80 سانتیمتر و سایز متوسطی که دارد، 50 سانتی متر می باشد. از پلاستیک برای تهیه این استند استفاده شده است که بسیار محکم می باشد. استند بادکنک انتخابی عالی است تا بادکنک ها را توسط آن به زیبایی کنار هم قرار دهید و برای عکاسی و فیلمبرداری فضایی عالی ایجاد کنید. قرار گرفتن استند بادکنک در عکس ها نمایی بسیار عالی ایجاد می کند.

انواع استند بادکنک

برای تهیه استند به منظور بادکنک آرایی باید بدانید شاخه های این استندها در تعداد متفاوتی ارائه می شود که ذکر خواهیم کرد. استندهای بادکنک آرایی به صورت هفت، سیزده و هفده شاخه عرضه می شود و استند طرح گل نیز از دیگر انواع آنها می باشد. بادکنک ها از طریق شاخه ها به نی یا همان میله استند متصل می شوند که برای این منظور باید در ابتدا شاخه ها را به میله وصل کنید و سپس به وصل کردن بادکنک ها اقدام کنید.

این محصول در واقع جایگزینی برای گاز هلیوم است با این تفاوت که هم هزینه اش کمتر است و هم دردسر زیادی ندارد. با این میله ها می توان بادکنک ها را بدون تزریق گاز برای مدت طولانی آویزان و ایستاده نگه دارید. این استند بسیار کارآمد است و تنها یک بار هزینه آن را پرداخت می کنید اما هر چند بار که بخواهید بادکنک ها را به آنها می توانید متصل نمایید. استند بادکنک دوام بالایی دارد و از کیفیت خوبی برخوردار است.

استند بادکنک عدد

بسیاری از افراد ترجیح می دهند سن تولد خود و یا عدد خاصی که نشانه سالگرد ازدواج و یا سالگرد موضوعات مهم است را به زیبایی به نمایش بگذارند، طوری که مورد توجه همگان قرار بگیرد. برای این منظور استفاده از استندهای عدد که بزرگ هستند و با گذاشتن بادکنک و یا گل در درونشان بهتر به چشم می آیند، بهترین انتخاب خواهد بود. در واقع استند بادکنک عدد حالتی توخالی دارد تا درون آن از بادکنک و یا حتی گل پر شود و شکل عدد نمایان تر شود.

با توجه به عددی که مدنظر دارید، استند توخالی آن در اختیارتان قرار می گیرد تا درونش را با بادکنک تزیین نمایید. از این استند در جشن تولد و سالگرد های مختلف استفاده می شود و زیبایی منحصر به فردی به دکوراسیون مراسم خواهد داد. برای خرید این استندها نیز با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. جنس ها و رنگ های مختلفی در این رابطه وجود دارد که قیمت آنها را تغییر می دهد و با توجه به تمی که برای جشن خود انتخاب کرده‌اید، قادر به انتخاب هر یک از آنها خواهید بود.

نویسنده : امیر عباس
برای خرید بادکنک تعیین جنسیت چکار کنیم؟

در این مقاله سعی شده به سوالات شما در زمینه بادکنک تعیین جنسیت پاسخ داده شود. همچنین توضیحاتی در مورد خرید و قیمت بادکنک برای تعیین جنسیت ارائه شود.

همه چیز در مورد بادکنک برای تعیین جنسیت

 

امروزه والدین پیش از تولد فرزند دلبندشان علاقمند به فراهم کردن مقدماتی هستند تا هر چه پرشورتر و جذاب تر این لحظات شگفت انگیز را جشن بگیرند. از جمله این مقدمات جشن و بادکنک برای تعیین جنسیت است. اگر جز کسانی هستید که مطالب، عکس ها یا فیلم های کوتاه بسیاری در اینترنت و شبکه های اجتماعی در این مورد دیده اید اما هنوز به خوبی با آن آشنا نیستید در ادامه با ما همراه باشید.

جشن تعیین جنسیت چیست؟

آیا اخیرا فیلم ها، تصاویر و کلیپ های کوتاهی در شبکه های اجتماعی می بینید که در آن والدین بمب ها و بادکنک های به رنگ صورتی و آبی را می ترکانند. باید بگوییم که شما تصاویری از جشن تعیین جنسیت دیده اید اما این جشن دقیقا چیست و به چه علت برگزار می شود. برای شروع باید بدانید که این جشن ها اغلب توسط والدینی که در انتظار تولد فرزندشان و به ویژه اولین فرزند خود هستند برگزار می شود.

این جشن ها یا توسط خود والدین برگزار می شود که هدف آن سورپرایز کردن اقوام است و یا توسط یکی از اقوام نزدیک و برای سورپرایز کردن والدین صورت می گیرد. از آنجایی که تولد فرزند و اضافه شدن یک عضو دیگر به خانواده اتفاق بزرگ و مهمی در زندگی هر کسی به شمار می آید و جنسیت آن روی سبک زندگی و اهداف والدین تاثیر خواهد گذاشت والدین علاقه مند به اشتراک این تجربه با اقوام و آشنایان خود هستند و دوست دارند که این لحظه تکرار نشدنی را هرچه زیباتر و باشکوه تر برگزار کنند.

 

کاربرد بادکنک تعیین جنسیت

افراد به شیوه ها و روش های متفاوتی می توانند جشن تعیین  جنسیت را برگزار کنند اما محبوب ترین و پرطرفدارترین شیوه استفاده از بادکنک برای تعیین جنسیت است و در آن از دو رنگ بادکنک آبی و صورتی استفاده می شود. که بادکنک تعیین جنسیت صورتی به معنای دختر بودن و آبی بودن بادکنک به معنای پسر بودن کودک است. هر چند این روش هم می تواند به شیوه های مختلف انجام شود مثلا اگر فرزند شما دختر است می توانید تعدادی بادکنک صورتی را داخل یک جعبه بزرگ جای دهید و در آن را ببندید و یا یک بادکنک صورتی را فوت کرده و در داخل یک بادکنک بزرگ مشکی قرار دهید و در حین جشن آن را با یک شی تیز بترکانید و دیگران را سورپرایز کنید و هیجان جشن را چندین برابر نمایید.

همچنین می توانید به جای استفاده از بادکنک های تک رنگ صورتی و آبی ابتکار عمل به خرج داده و عکس هایی از کودکان دختر و یا پسر را روی بادکنک ها چاپ کنید. این دیگه بستگی به سلیقه و علایق شما دارد.

 

انواع بادکنک برای تعیین جنسیت؟

اکنون که مقداری با موضوع جشن های جنسیت و بادکنک برای تعیین جنسیت آشنا شدید شاید برایتان سوال پیش بیاید که چند نوع بادکنک برای تعیین جنسیت وجود دارد. در پاسخ به این سوال باید بگوییم امروزه فروشندگان لوازم تزئینات جشن تلاش می کنند خود را با سلایق متفاوت و منحصر به فرد مشتریان خود هماهنگ کرده و محصولات متنوع و مختلفی را ارائه دهند.

این موضوع برای بادکنک تعیین جنسیت هم صدق می کند به طوری که امروزه با گشتی در فروشگاه های لوازم تزئینی جشن ها متوجه انواع مختلف این بادکنک ها در رنگ ها و سایز های مختلف خواهید شد. این بادکنک ها در جنس های مختلف اعم از فویلی و لاتکس  و هلیومی ارائه می شوند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. همچنین با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید آن را در سایز های مختلف از کوچک تا بزرگ تهیه و در جشن های خود استفاده کنید. البته اگر علاقه مند به طرح های خاص و متفاوت هستید و به فکر سفارش بادکنک تعیین جنسیت افتاده اید می توانید آن را سفارش دهید تا در صورت امکان برایتان ارسال نمایند.

 

برای خرید بادکنک تعیین جنسیت چکار کنیم؟

اگر تصمیم به خرید بادکنک برای تعیین جنسیت گرفته اید اما هنوز نمی دانید آن را از کجا تهیه کنید و سوالات این است که بادکنک تعیین جنسیت از کجا بخرم پیشنهاد می کنم به قسمت لوازم جشن تعیین جنسیت و بادکنک های تعیین جنسیت سایت ما مراجعه کنید و انواع مختلف بادکنک در رنگ ها، سایز ها و جنس های متفاوت را سفارش دهید. زیرا که سایت ما مفتخر است که اعلام کند پس از کسب تجارب فراوان در زمینه تزئینات مجالس و جشن ها و به ویژه جشن های تعیین جنسیت بهتر از هر کسی می داند که چقدر این تجربه شگفت انگیز و خاص برای شما مهم است و چقدر علاقه مند به برگزار شدن هر چه باشکوه تر آن هستید و به همین علت است که تلاش و کوشش می کند که همواره با ارائه انواع محصولات تزیینی برای جشن های تعیین جنسیت شما، رضایتمندی شما را جلب نموده و برایتان خاطره ای به یادماندنی خلق کند تا تجربه این روز فوق العاده هرگز از ذهن شما والدین گرامی و عزیزانتان پاک نشود.

 

قیمت بادکنک تعیین جنسیت به چه صورت است؟

امروزه با وجود هزینه های فراوان زندگی و وضعیت اقتصادی حاکم در سطح جامعه چندان دور از تصور نیست که وقتی بحث بادکنک برای تعیین جنسیت به میان می آید سوال بعدی در مورد قیمت این بادکنک ها باشد زیرا که ملاک قیمت در اکثر خرید ها حرف اول را می زند. اگر به دنبال خریدی با صرفه و مطمئن هستید پیشنهاد می کنم از قیمت های سایت ما دیدن کنید.

سایت ما با وجود داشتن بهترین، متنوع ترین و با کیفیت ترین محصولات سعی کرده است در مورد قیمت ها نیز به نیازهای مشتریان عزیز پاسخ دهد و علاوه بر فراهم آوردن خدمات و محصولات متنوع، این محصولات را به قیمت به صرفه و مشتری پسند در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. در نهایت اینکه اگر به دنبال برگزاری جشن تعیین جنسیتی زیبا با کمترین هزینه هستید بازدید از سایت ما را فراموش نکنید.

 

نویسنده : امیر عباس
موارد استفاده از بادکنک های کروم چیست
 

بادکنک کروم هم این روز ها به یکی از محبوب ترین لوازم تزییناتی برای جشن تولد ها و پارتی های شبانه تبدیل شده است که به علت زیبایی بادکنک کروم می باشد.

سفارش خرید و قیمت بادکنک کروم

امروزه استفاده از انواع بادکنک کروم و اجرای بادکنک آرایی در جشن های تولد و مهمانی ها بسیار رایج شده است؛ بدون شک یک ایده ی بادکنک آرایی ویژه و جذاب نقش بسیار پر رنگی در زیبایی محفل جشن های شما و ساختن یک جشن رویایی و خاطره انگیز خواهد داشت، شما می توانید با اجرای یک ایده ی جذاب و خلاقانه برای بادکنک آرایی، از انواع مختلف بادکنک کروم برای تزئین جشن و مهمانی خود استفاده کنید؛ ما در این مطلب قصد داریم در مورد مهم ترین ویژگی های این نوع از بادکنک ها، دلایل محبوبیت این محصولات و قیمت تقریبی آنها صحبت کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مهم ترین ویژگی های بادکنک کروم چیست

شاید بتوان مهم ترین و اصلی ترین ویژگی یک بادکنک کروم که بزرگ ترین نقش را در میزان محبوبیت این محصولات در مقایسه با محصولات مشابه در میان مردم ایفا می کند، تولید این محصولات در رنگ های متنوع و براق بودن سطح این نوع از بادکنک ها دانست؛ در حقیقت تفاوت میان یک بادکنک کرومیک و یک بادکنک معمولی این است که بادکنک های کروم از جنس لاتکس ساخته شده اند و به همین علت سطحی براق و درخشان دارند که جلوه ای بسیار زیبا به آنها می دهد، از این رو امروزه این نوع از بادکنک ها در مقایسه با انواع معمولی و ساده ی بادکنک ها طرفداران بیشتری پیدا کرده اند و میزان فروش آنها نیز بیشتر می باشد؛ در کنار این زیبایی منحصر به فرد انواع مختلف بادکنک های کروم قیمت مناسبی نیز دارند و استفاده از این محصولات کاملا مقرون به صرفه می باشد.

موارد استفاده از بادکنک های کروم چیست

پس از این که به بررسی مهم ترین ویژگی های بادکنک های کروم پرداختیم، در این قسمت به این پرسش مهم کاربران پاسخ خواهیم داد که در چه موقعیت هایی می توان از بادکنک های کرومیک استفاده کرد و در واقع موارد استفاده از این محصولات چیست؛ همان طور که در شروع این مطلب نیز گفته شد، مهم ترین موارد استفاده از این نوع از بادکنک ها به منظور اجرای بادکنک آرایی ها و تزئینات خاص در مراسم ها و مهمانی های مختلف به ویژه مهمانی های جشن تولد، مهمانی های تعیین جنسیت نوزاد، عروسی ها و دورهمی های تشریفاتی ویژه می باشد، سطح براق و درخشان این نوع از بادکنک ها می تواند جلوه ای زیبا و شیک در مهمانی و جشن شما ایجاد کند، به ویژه اگر علاوه بر بادکنک آرایی برای نورپردازی جشن خود نیز برنامه ریزی کرده باشد.

این محصولات را از کجا می توان تهیه کرد

ممکن است این سوال در ذهن شمار بسیاری از کاربران به وجود آمده باشد که به منظور خرید انواع مختلف بادکنک های کروم چه باید کرد؟ در پاسخ به این پرسش پرتکرار کاربران می توان این گونه پاسخ داد که شما می توانید انواع بادکنک کروم را از فروشگاه ها و مغازه های فروش وسایل تزئینی مربوط به تولد و خرازی ها تهیه کنید، علاوه بر این اگر مایل به خروج از خانه نبودید به راحتی می توانید این محصولات را از فروشگاه های اینترنتی و وب سایت های معتبری که به فروش بادکنک کروم مشغول هستند به صورت غیر حضوری و اینترنتی خریداری کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

اندازه و سایز یک بادکنک کروم به طور تقریبی چقدر است

اگر شما نیز به دنبال خرید بادکنک کروم و اجرای مدل های مختلف بادکنک آرایی در جشن ها و مناسبت های ویژه ی خود هستید اما پیش از خرید این محصولات، نمی دانید که اندازه های تقریبی این بادکنک ها چقدر می باشد باید بدانید که این نوع از بادکنک ها را می توانید در رنگ های مختلف و سایز های متنوع خریداری کنید، از این رو نگران اندازه ها و سایز بادکنک های کروم نباشید؛ زیرا می توانید این نوع از بادکنک ها را متناسب با سایز مد نظر خود به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنید، به طور کلی انواع بادکنک های کروم در اندازه های بزرگ و کوچک موجود می باشد؛ برخی از انواع پرفروش و پرطرفدار این نوع از بادکنک ها پس از باد شدن به اندازه ی 12 اینچ می رسند که در واقع معادل با بیست و پنج سانتی متر می باشد.

قیمت این نوع از بادکنک ها چقدر است

در این قسمت از مطلب به قیمت بادکنک کروم می پردازیم؛ در حقیقت همان طور که در قسمت های قبلی این مطلب نیز گفته شده است امروزه استفاده از انواع بادکنک های کروم در مهمانی ها و مراسم های جشن مختلف بسیار رایج شده است و این مدل از بادکنک آرایی در مراسمات و تشریفات خاص و ویژه طرفداران خود را دارد؛ در واقع یکی از مزیت های استفاده از این نوع بادکنک ها مناسب بودن قیمت آنها است که باعث می شود خرید تعداد زیادی از این نوع بادکنک ها به منظور تزئین کردن و اجرای بادکنک آرایی در جشن ها و مناسبت های مختلف مقرون به صرفه و اقتصادی باشد، به عنوان مثال یک بسته ی ۵ عددی از این بادکنک ها می تواند بین نه هزار تومان تا یازده هزار تومان در بازار به فروش برسد.

نویسنده : امیر عباس