• قالب وبلاگ
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آسمان آبی و آدرس pereparvaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





بهترین زمان مصرف دمنوش مصفی خون

استفاده از دمنوش‌‌‎های گیاهی و طبیعی در بین مردم بسیار پرطرفدار و محبوب است به طوری که در چند سال اخیر تعداد سفارش و خرید این محصولات رشد صعودی و چشمگیری را داشته است.

دمنوش مصفی خون دکتر بیز شاهتره در فروشگاه آقای بیز دارای خاصیت تصفیه کنندگی خون، محافظت و پاکسازی از کبد و… است که برای تمامی افراد در رده‌سنی مختلف قابل استفاده و کاربردی است.

از مزایا استفاده از این دمنوش می‌توان به تقویت سیستم ایمنی بدن، بهبود کبد چرب، پاکسازی خون و… اشاره کرد. از این محصول در استفاده شخصی و خانگی، کافی‌شاپ‌ها و… بسیار استفاده می‌شود.

خرید دمنوش مصفی خون شاهتره دکتر بیز

در ادامه با ما همراه باشید و از مشخصات دمنوش مصفی خون بیز، عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن، شیوه استفاده و سایر مشخصات این محصول مطلع شوید.
دمنوش مصفی خون چیست؟

دمنوش مصفی خون دکتر بیز یک دمنوش کاملاً طبیعی و ترکیب شده از تمامی گیاهانی که برای درمان کبد چرب موثر اند است. این دمنوش زیر نظر جهاد دانشگاهی، متخصصان و کارشناسان علوم تغذیه ای و طب سنتی توسط شرکت دکتر بیز طراحی شده است. این دمنوش مصفی خون همانگونه که از اسمش هم پیداست در پاکسازی خون و بدن و همچنین سلامت کبد نقش دارد. شاید بخواهید بدانید که اصلا مصفی یعنی چه؟ یا مصفی خون چه کاری در بدن انجام می دهد؟ مصفی به معنی پاک شده، بی غش شده و تصفیه شده است. وظیفه دمنوش تصفیه خون در بدن نیز پاکسازی پوست صورت از جوش و آکنه ، تصفیه و رفع غلظت خون و همچنین پاکسازی کبد است. در ادامه بیشتر با ترکیبات، خواص و مضرات و همچنین نحوه خرید این محصول آشنا خواهیم شد. با ما همراه باشید.
قیمت دمنوش مصفی خون بیز
موارد مصرف دمنوش مصفی خون :

    درمان کبد چرب
    سم زدایی و پاکسازی کبد
    تصفیه خون
    کنترل فشار خون
    کنترل چربی خون
    بهبود عملکرد قلب
    بهبود جوش های ناشی از کبد
    رفع تلخی دهان
    کاهش کلسترول بد خون

ترکیبات دمنوش درمان کبد چرب و مصفی خون چیست ؟

دمنوش مصفی خون ( تصفیه خون ) یا همان دمنوش تخصصی کبد چرب متشکل است از :

    کاسنی
    شاه تره
    گزنه
    قاصدک
    علف لیمو
    به لیمو
    چای سبز
    گل همیشه بهار
    پر سیاووش و خار مریم
    بعلاوه برگ مود و شیرین بیان تا طعم دمنوش دلنشین شود و همچنین تلخی شاه تره و کاسنی گرفته شود .

مصفی خون دکتر بیز
طریقه مصرف دمنوش مصفی خون دکتر بیز

          دمنوش مصفی خون دکتر بیز به شکل ساشه‌ای و حاوی 120 عدد تی‌بگ می‌باشد. محتویات این دمنوش کاملاً گیاهی و بیشتر آن از گیاه شاهتره تشکیل شده است. این محصول ارزشمند برای یک دورۀ 50 روزه طراحی شده است. به این صورت که بهتر است روزانه 2 عدد تی‌بگ مورد استفاده قرار بگیرد. برای بیشترین میزان اثرگذاری، بهترین زمان مصرف دمنوش مصفی خون هنگامی است که معده خالی باشد. یعنی نیم تا یک ساعت قبل و بعد از استفاده از دمنوش، هیچ‌گونه مواد غذایی حتی مایعات هم میل نشود.

          بهترین روش مصرف نیز اینگونه است که 2 نوبت در روز و با فاصله بیشتر از 8 ساعت بین هر نوبت، تی‌بگ را از داخل ساشه درآورده و در کف یک لیوان درب‌دار با گنجایش 250 سی‌سی قرار دهید. سپس لیوان را با آب جوش طوری پُر کنید که به محتویات دمنوش به اصطلاح شوک وارد شود تا بتوانند مولفه‌های دارویی خود را به خوبی در آب آزاد نمایند.

          در این مرحله درب لیوان را قرار داده و بگذارید تا محتویات دمنوش مصفی خون به مدت 10 دقیقه به خوبی دم بکشد. سپس به طور کامل میل نمائید. مراحل بالا را به مدت 50 روز ادامه دهید. بهتر است برای دستیابی به بهترین نتیجه در طول دورۀ درمان وقفه ایجاد نشود. با این حال اگر در دورۀ درمان وقفه ایجاد شد، نگران نشوید و محتویات را تا آخرین عدد استفاده نمائید.

قیمت دمنوش مصفی خون دکتر بیز در وبسایت آقای بیز
قیمت و عوامل تعیین کننده آن در محصولات جزو گزینه‌های قابل توجه در زمان خرید و تهیه محصولات غذایی است که بهتر است مورد توجه قرار گیرد.

دمنوش مصفی خون شاهتره ستین

برای خرید دمنوش دمنوش مصفی خون دکتر بیز می‌توانید از طریق وبسایت آقای بیز اقدام نمایید؛ وبسایت ما در زمینه فروش محصولات دکتر بیز یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین در ایران است که با ارائه محصولات باکیفیت و دارای صرفه اقتصادی عالی، توانسته است جایگاه مناسبی را در بین طرفدارن به خود اختصاص دهد.

از جمله فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت این دمنوش گیاهی پرخاصیت، تعداد محصول سفارشی مشتریان و نوع ارسال آن است. قبل از ثبت و نهایی کردن سفارش خود از طریق این صفحه می‌توانید با تیم مشاوره فروشگاه تماس گرفته و از مشاوره رایگان و راهنمایی‌های آنها استفاده کنید.

نویسنده : امیر عباس
طریقه مصرف سبوس چند غله دکتر بیز برای لاغری

امروزه به دلیل شیوع انواع بیماری‌ها و ویروس‌ها، افراد به دنبال مواد خوراکی هستند که خاصیت بسیاری داشته باشند، تا با ویتامین‌ها و پروتئین‌هایی که دارند به سلامتی و مقاوم شدن بدن کمک کرده و خطر مبتلا شدن به بیماری‌ها را کاهش دهند.

استفاده از سبوس چند غله دکتر بیز در میان وعده‌ها و یا میل کردن آن‌ها با انواع نوشیدنی گرم، از روش‌های بسیار خاص برای ایجاد سلامتی در بدن می‌باشد.

فروشگاه آقای بیز با موجود کردن سبوس چند غله بیز در فهرست مواد غذایی خود، این امکان را برای شما عزیزان به وجود آورده تا بتوانید راه تامین انواع ویتامین‌ها را به بدن خودتان هموار کنید.

خرید سبوس چند غله بیز

این محصول، یک منبع سرشار از پروتئین‌، ویتامین‌ها، فیبرها و آنتی‌اکسیدان‌ها می‌باشد و خواص بسیار زیادی را برای شما عزیزان به همراه می‌آورد.

با ما در فروشگاه آقای بیز با آدرس اینترنتی «Aghayebiz.com» در ارتباط باشید و این محصول را در بهترین کیفیت خود تهیه نمایید. همچنین می‌توانید با مراجعه به این سایت از دیگر محصولات فروشگاه ما دیدن نمایید و به خریدهای خود رنگی تازه ببخشید.

این محصول استفاده‌های بسیار متنوعی داشته و شما عزیزان می‌توانید با مصرف آن به غذاهای خود طعمی لذیذ هدیه دهید.

تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید و از تمامی نکات در رابطه با سبوس چند غله و لیست قیمت محصولات دکتر بیز مطلع شوید.
خواص کلی سبوس چند غله :

    تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
    کمک به درمان مشکلات خودایمنی مثل :پیسی ،پسوریازیس ،اگزما ،لیکن پلان ،دیابت و …
    تنظیم فشار خون
    کنترل قندخون
    پیشگیری و درمان مشکلات گوارشی مثل یبوست و بواسیر(هموروئید)
    درمان مشکلات پوست بصورت خوراکی و تهیه ماسک پوستی
    درمان مشکلات مو مانند ریزش مو
    رویاننده مجدد مو ها و جلوگیری از سفیدی مو در سنین کم تا میانسالی
    لاغرکننده بسیار قوی
    تامین ویتامین ها ،پروتئین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن
    تنظیم کلسترول خون
    درمان مشکلات کبدی مثل کبدچرب وسیروز کبدی
    کاهش اشتها
قیمت سبوس چند غله دکتر بیز
بخش اعظم ارزش غذایی غلات در سبوس آن نهفته است. سبوس، پوسته سفت روی دانه‌های غلات است که علاوه بر بسیاری از خواص متنوع به دلیل غیرمحلول بودن به تسهیل فرآیند گوارش غذا کمک می‌کند. سبوس چند غله دکتر بیز شامل سبوس ارزشمند غلات گندم، جو و برنج می باشد.


سبوس گندم به دلیل آنکه منبع غنی از فیبر خوراکی، و انواع املاح معدنی و ویتامین‌هاست، خواص تغذیه‌ای فوق‌ العاده‌ای دارد.


جو نیز از غلات دیگری است که سبوس آن خواص بسیاری دارد. سبوس جو نیز حاوی مقدار قابل توجهی فیبر خوراکی، پروتئین و سلنیوم است.


سبوس برنج یک منبع غنی از پروتئین ها، ویتامین ها، فیبرها و آنتی اکسیدان ها بوده و خواص و فواید سلامتی متعددی دارد.

سبوس چند غله دکتر بیز
خواص و مزایای سبوس چند غله

ویتامین E

ویتامین E موجود در این محصول باعث افزایش شادابی و طراوت پوست و مو شما می گردد، همینطور از سفید شدن مو و ریزش آن جلوگیری می کند. به جز خواص زیبایی ویتامین E دارای خواص بی شماری برای سلامتی است.
سبوس چند غله سرشار از انواع فیبر ها

فیبر ها با ترکیب شدن با آب روده باعث افزایش حجم روده شده و سریع تر احساس سری خواهید کرد، همینطور با مصرف روزانه فیبر می توانید از بیماری های گوناگون همانند یبوست، کلسترل خون، مشکلات روده بزرگ، چربی خون، مشکلات عصبی و جسمی بدن جلوگیری کنید.
ویتامین B

ویتامین B به ویتامین خوش اخلاقی معروف بوده و درمان کننده انواع مشکلات عصبی است.
ویتامین B1 ( تیامین )

این ویتامین باعث سوخت ساز هر چه بهتر کربوهیدرات ها شده و تاثیر به سزایی در عملکرد عضلات دارد، همینطور کاربرد سلول های عصبی را افزایش داده و در نهایت باعث هضم و گوارش هر چه بهتر غذا میشود.
ویتامین B5 ( پانتوتنیک اسید )

    ضد استرس
    تولید کننده انرژی
    بهبود و افزایش کارایی غدد.

خرید سبوس چند غله دکتر بیز

قیمت سبوس چند غله بیز در فروشگاه آقای بیز
خرید سبوس چند غله بیز و مصرف آن، خواص زیادی را برای شما عزیزان به همراه دارد.

با توجه به نوساناتی که در بازار به وجود آمده است، قیمت‌ها دائم درحال تغییر هستند. به همین دلیل است که برخی عوامل مانند تعداد سفارش شما عزیزان در قیمت محصول نقش داشته و در واقع قیمت نهایی را تعیین می‌کند.

ما در فروشگاه آقای بیز، علاوه بر کیفیت بالایی که در سبوس چند غله برای شما عزیزان قرار داده‌ایم؛ قیمت بسیار مناسبی نیز برای آن در نظر گرفته‌ایم تا شما همراهان گرامی بتوانید با خاطری آسوده از محصولات باکیفیت ما استفاده کنید.

مشتریان عزیز، می‌توانید برای ثبت سفارش خود از طریق همین صفحه با ما همراه باشید؛ و یا از طریق آدرس اینترنتی ما به نشانی «Aghayebiz.com» فروشگاه ما را دنبال کنید و از مزایای تمامی محصولات باکیفیت نیز لذت ببرید.

همچنین شما می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید وعلاوه بر اطلاع دقیق از قیمت سبوس چند غله بیز، از مشاوره رایگان تیم پشتیبانی ما بهره‌مند شوید.

نویسنده : امیر عباس
طریقه مصرف سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو

متاسفانه امروزه بسیاری از مواد غذایی و خوراکی، فاقد ویتامین‌های لازم برای بدن و به ویژه ویتامین B هستند. این ویتامین اغلب باید در آرد گندم، آرد برنج و… موجود باشد که به دلیل فرآیند تولید، سبوس موجود در آن‌ها که حاوی ویتامین b است کاملا پاکسازی می‌شود.

به همین جهت برای تامین بدن نسبت به مواد مغذی و ویتامین‌ها، اغلب از قرص‌ها و داروها استفاده می‌کنند که، ممکن است عوارضی نیز به دنبال داشته باشد.

پیشنهاد ما به شما سبوس برنج دکتر بیز از لایه دوم برنج قهوه‌ای است که شامل مواد مغذی سبوس بوده و مصرف آن بدون عوارض می‌باشد.

خرید سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

ما در فروشگاه آقای بیز، این محصول را با کیفیت بالا به صورت خرید مستقیم از کمپانی دکتر بیز دریافت کرده و با قیمت مناسب، در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهیم.

در ادامه به بررسی مزایا، کاربردها، شیوه مصرف و دیگر موارد لازم درباره سبوس برنج دکتر بیز می‎‌پردازیم. با ما همراه باشید.
سبوس برنج چیست؟

غلاف و لایه نازکی که بر روی دانه های برنج قرار گرفته است سبوس نامیده می شود. این لایه نازک دارای ارزش غذایی بسیار زیادی است از نظر پزشکی و سلامت نیز می تواند به سلامتی بدن و جسم کمک بسیار زیادی بکند. زمانی که سبوس برنج از دانه های آن جدا می شود در اصل بخش اصلی ارزش غذایی آن دست می رود فقط برنج خوش رنگ سفید شده آن باقی می ماند که تقریبا هیچ ویتامینی در خود نخواهد داشت. سبوس برنج دارای انواع ویتامین های B است. برنج در اصل دارای دو پوسته سفت و محکم است که پوسته اول آن بعد از برداشت کنده شده و پوسته دوم آن که سبوس اصلی است در مرحله بعدی جدا می شود.برنجی که سبوس روی آن قرار داشته باشد برنج قهوه ای نام دارد. برای خرید برنج قهوه ای درجه یک و سایر برنج های ایرانی مثل هاشمی عطری، برنج صدری عطری و انواع برنج دودی و خرید برنج ارزان اینترنتی به بخش محصولات سایت گیلان کشت مراجعه کنید.
 سبوس برنج چیست؟ چگونه تولید می شود؟

سبوس برنج (به انگلیسی: Rice bran) به پوسته خارجی برنج و سلول‌های خارجی که به بخش نشاسته‌ای برنج چسبیده اند، گفته می شود. این ماده یکی از محصولات جانبی اصلی در تولید برنج سفید است که در طی فرآیند آسیاب جدا می شود. برنجی که سبوس آن حفظ شده و از بین نرفته باشد، با نام برنج قهوه‌ای شناخته می‌شود.

این ماده  که حاوی 15 تا 20 درصد چربی است، با تولید بیش از 63 میلیون تن در کل دنیا، عمدتاً برای تهیه خوراک دام یا سوخت برای دیگ بخار کاربرد دارد و فقط مقدار کمی از آن برای استخراج و تهیه روغن سبوس برنج به کار می رود.

قیمت سبوس برنج دکتر بیز

نحوه تولید سبوس برنج بدین صورت است که در فرآیند تولید برنج، این ماده از طریق دستگاه میلر از برنج جدا می‌شود. این فرآیند شامل دو مرحله اصلی است: ابتدا پوسته بیرونی برنج با استفاده از دستگاه جدا می‌شود و سپس لایه نازک دانه برنج که به عنوان لایه زیرین شناخته می‌شود، نیز از طریق همین دستگاه جدا می‌شود. سبوس برنج جدا شده سپس تحت عملیات تصفیه و ضدعفونی قرار می‌گیرد تا از هرگونه آلودگی و آفت‌های ممکن پاک شود. و حالا می رسیم به خواص سبوس برنج!
جدول ارزش غذایی سبوس برنج

ارزش غذایی سبوس برنج به ازای هر 100 گرم به شرح زیر است:

انرژی
    

316 کیلوکالری

پروتئین
    

14 گرم

چربی
    

3.5 گرم

کربوهیدرات
    

63.2 گرم

فیبر
    

32.8 گرم

کلسیم
    

79 میلی‌گرم

آهن
    

16.7 میلی‌گرم

منیزیم
    

781 میلی‌گرم

فسفر
    

816 میلی‌گرم

پتاسیم
    

816 میلی‌گرم

روی
    

9.5 میلی‌گرم

منگنز
    

4.2 میلی‌گرم

نیاسین
    

5.2 میلی‌گرم

تیامین
    

0.6 میلی‌گرم

ویتامین  B6
    

0.6  میلی‌گرم

اسید فولیک
    

29 میکروگرم

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز
 
معجزه‌ حضور ویتامین B در سبوس برنج

حضور ویتامین B در سبوس برنج، نقش بسیار چشمگیری در ایجاد خواص آب سبوس برنج برای مو دارد. ویتامین B از قدرت بالایی برای سرعت بخشیدن به سوخت و ساز سلول‌های پیاز مو برخوردار بوده و می‌تواند از طریق تحریک آن‌ها، فرآیند رشد موih را تقویت کرده و سبب افزایش رشد آن‌ها ‌شود.
ویتامین  E اکسیر جوانی برای موهای شما!

از دیگر مواد ضروری موجود در سبوس برنج می‌توان به ویتامین E اشاره کرد. ماده‌ای که سدی محکم در مقابل سفید شدن موها ایجاد می‌کند و می‌توان از آن برای جلوگیری از  سغید شدن موها چه در سنین جوانی و چه در سنین میانسالی استفاده کرد.
تقویت فولیکول‌های مو با مواد معدنی!

سبوس برنج، غنی از مواد معدنی همچون آهن و مس است. عناصری که در بهبود گردش خون در سلول‌های پوست سر و در نتیجه آن تقویت فولیکول‌های مو نقش بسیار چشمگیری دارند. تاثیری که می‌تواند سبب افزایش قابل توجه سرعت رشد مو در افراد شود.
تقویت سلامت و زیبایی موها با سبوس برنج

حضور روی (یا همان زینک) در این لایه سخت از غلات، سبب شده که سبوس برنج در تقویت عملکرد سیستم‌ها و ارگان‌هایی همچون سیستم عصبی و یا ایمنی بدن  تاثیرگذار باشد. تاثیری که می‌تواند به حفظ و ارتقای سلامت و زیبایی موهای شما کمک کند.

خواص سبوس برنج دکتر بیز
خواص روغن سبوس برنج برای مو

روغن به دست آمده از سبوس برنج در تامین رطوبت مورد نیاز سلول‌های مستقر در ساختار پوست و مو نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند.
سبوس برنج دکتر بیز اصل را از کجا تهیه کنیم؟
برای تشخیص سبوس برنج دکتر بیز اصل، می‌توانید به تاییدیه‌های موجود روی بسته‌بندی آن دقت نمایید. این محصول دارای تاییدیه از سازمان غذاودارو، تاییدیه CE، مجوز سیب سبز سلامت و سیب حلال می‌باشد.

همچنین می‌توانید جهت تهیه نمونه اصلی، از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید نمایید. برای اطمینان از معتبر بودن آن‌ها، بهتر است کارت و کداصناف آن‌ها را بررسی کنید.

ما در فروشگاه آقای بیز، نمونه اصلی سبوس برنج دکتر بیز را، به صورت مستقیم از کمپانی بیز با بالاترین کیفیت دریافت کرده و با قیمتی مناسب، در اختیار مشتریان گرامی قرار می‌دهیم.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه، با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

نویسنده : امیر عباس
مقدار مصرف روزانه پودر جوانه گندم برای چاقی

سلامتی و حفظ آن یکی از مهمترین اصول زندگی هر انسانی است. به همین جهت از دیرباز تا به اکنون مصرف غذاهای سالم و مقوی برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

پودر جوانه گندم بیز  یکی از مکمل‌های غذایی و کاملا گیاهی ارزشمند است که سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی لازم برای بدن می‌باشد.

در واقع اگر به دنبال ماده‌ای هستید که کاملا گیاهی و سالم بوده و بتوانید به شیوه‌های مختلف از خواص آن بهره ببرید؛ پودر جوانه گندم برند دکتر بیز «Dr. BIZ» می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

خرید پودر جوانه گندم دکتر بیز

چاقی صورت، کاهش کلسترول و تقویت سیستم عمومی بدن از جمله خواص این جوانه مقوی به شمار می‌رود.

جهت تهیه و خرید پودر جوانه گندم بیز می‌توانید به فروشگاه آقای بیز مراجعه کنید و آن را سفارش هید. این فروشگاه از جمله نمایندگی‌های معتبر فروش محصولات دکتر بیز است که این پودر را در بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار داده است.

در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با خواص و نحوه مصرف این محصول بیشتر آشنا شوید.
خواص پودر جوانه گندم دکتر بیز

جوانه گندم از خاصیت‌های بی‌شماری برخوردار است، این محصول به عنوان یک مکمل غذایی دارای طبیعت گرم می‌باشد.
قسمت خوراکی گندم از سه بخش سبوس گندم، جوانه گندم، و آندوسپرم تشکیل شده است.

قسمت سبوس و جوانه گندم دارای مقادیر مفیدی مواد مغذی برای بدن می‌باشد، اما قسمت آندوسپرم، همان آرد سفید است که دارای نشاسته بوده و فاقد فیبر، سبوس و مواد مغذی است.

از سری مواد مغذی موجود در این محصول می‌توان به ویتامین‌ها، اسیدهای چرب، فیبر، مواد معدنی مانند فولات، فسفر، منیزیم، آهن، ویتامین E، تیامین و روی اشاره کرد.

فیبر غذایی موجود در آن می‌تواند به کنترل سطح قندخون و اسیدهای چرب ضروری بدن کمک کند.

قیمت پودر جوانه گندم دکتر بیز

ویتامین E و اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان فراوانی دارند؛ تصور می‌شود رادیکال‌های آزاد را کاهش می‌دهند و در جلوگیری از پیری زودرس موثر است، جوانه گندم و دانه گندم باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی می‌شود.
طریقه مصرف پودر جوانه گندم بیز

این محصول به دلیل اینکه به صورت پودری فرآوری شده است می توان به نحوه های مختلفی آن را در سبد غذایی مصرف کرد که در ذیل به آن اشاره شده است:

به عنوان یک جایگزین سالم و مغذی آرد سوخاری یا ترکیبی با آرد داخل کتلت، شامی، کوفته، نان، سوپ و …

استفاده همراه با انواع نوشیدنی ها مثل شیر و …

استفاده همراه با ماست، سالاد، خورشت و…

هر نوع مصرف این محصول میتونه شما را از خواص بی نظیرش بهره مند سازد به جز افرادی که قصد چاقی و پر شدن صورت خود را دارند و همچنین قصد مصرف برای لاغری دارند که نحوه مصرف در بخش زیر به آن اشاره شده است.
پودر جوانه گندم
خواص جوانه گندم برای لاغری

          قبل از هر چیز اگر از افرادی هستید که روش‌های گیاهی و سنتی را برای تناسب اندام انتخاب کرده‌اید، خوب است بدانید استفاده از سبوس برای کمک به بخش کنترل اشتها، در پروسۀ لاغری و تناسب اندام، موثرتر است. سبوس‌ها در این مورد بهتر از پودر جوانه گندم عمل می‌کنند. با این حال این محصولات در صورتیکه قبل از وعده‌های اصلی غذایی و نزدیک به آن، استفاده شوند، به کنترل اشتها کمک بسیار زیادی خواهند کرد.

          پودر جوانه گندم در صورتی که قبل از وعده اصلی غذایی استفاده شود یک مکمل مفید غذایی برای لاغری شکم به حساب می‌آید. به این ترتیب که در حدود 10 دقیقه قبل از وعده غذایی (صبحانه، ناهار و شام) یک ساشه از پودر جوانه گندم دکتر بیز را با آب، شیر، ماست یا سالاد ترکیب کرده و میل نمائید. میزان بالای فیبر در جوانه گندم منجر به ایجاد احساس سیری طولانی مدت شده و کنترل اشتها در مصرف‌کننده باعث اجتناب از خوردن تنقلات مضر و چاق‌کننده خواهد شد.

قیمت پودر جوانه گندم دکتر بیز در فروشگاه آقای بیز
محصولات بسیاری در بازار تحت عنوان پودر جوانه گندم بیز وجود دارند که دارای کیفیت‌های مختلفی می‌باشند. اما در این بین نکته‌ای که لازم است به آن دقت کنید این است که در دام کلاهبرداران در این زمینه نیافتید.

پودر جوانه گندم دکتر بیز

به این دلیل که برخی از سودجویان بخاطر کسب سود بیشتر، پودر جوانه گندم بیز را با هزینه‌ی بسیار پایین به شما پیشنهاد می‌دهند که در اصل بدون کیفیت لازم است. این محصولات با این درجه از کیفیت هیچ‌گونه تأثیر خاصی نداشته و نتیجه‌ای را به بار نخواهند آورد.

به همین منظور برای خرید پودر جوانه گندم بیز بهتر است که از طریق فروشگاه‌های معتبر و مطمئن اقدام کنید.

در فروشگاه اینترنتی آقای بیز این محصول با بهترین متدهای فرآیند تولید و با دریافت تمامی مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو توسط این فروشگاه به بازار عرضه می‌شوند.

در صورت وجود هرگونه سؤال و یا نیاز به دریافت مشاوره بیشتر، می‌توانید از طریق شماره‌های تماس‌های درج شده در صحفه با تیم مشاورین این فروشگاه در ارتباط باشید.

نویسنده : امیر عباس
بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری دکتر بیز

امروزه لاغری و تناسب اندام به یکی از دغدغه‌های مهم برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. این افراد به دنبال روش‌های سریع برای رسیدن به اندام دلخواه خود هستند.

دمنوش لاغری بیز بخاطر داشتن ترکیبات گیاهی فوق‌العاده، تاثیر زیادی در کاهش وزن دارد. این دمنوش تحت نظر متخصصین داروهای گیاهی و با همکاری شرکت آریانا فارمد پاسارگاد تولید و مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت را دریافت کرده است.

ما در فروشگاه آقای بیز با داشتن نمایندگی رسمی از کمپانی بیز دمنوش لاغری اصل را با مناسب ترین قیمت ارائه می‌دهیم.

خرید دمنوش لاغری دکتر بیز

در ادامه به بررسی تخصصی دمنوش لاغری یکی از محصولات دکتر بیز مزایا، موارد منع مصرف، روش مصرف و… به طور کامل می‌پردازیم. ما را همراهی کنید.
مزایای دمنوش دکتر بیز

دمنوش کیسه ای دکتر بیز محافظ خوبی برای کبد نیز می‌باشد. مزایای دمنوش دکتر بیز مسئله ای است بسیار شنیدنی این محصول که با دارا بودن فلاونوئیدها، از کبد شما محافظت می‌کند. همچنین دمنوش‌ چای سبز ستین برای کسانی که از دیابت نوع دو رنچ می‌برند نیز مفید است و باعث کاهش غلظت گلوکز پلاسما و فروکتوزامین در بدن آن‌ها می‌شود. دمنوش گیاهی دکتر بیز، از گیاهان مرغوب تهیه شده و هیچ مواد شیمیایی و افزودنی در آن بکار نرفته است و به شما این اطمینان را می‌دهد که دمنوش ستین که تهیه کرده‌اید کاملا طبیعی است. دمنوش لاغری دکتر بیز، باعث کاهش اشتها شده و چربی‌های اضافی بدن را از بین می برد به این صورت شما می‌توانید به وزن مورد نظر خود برسید. قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز بسیار مناسب بوده و دارای مجوز رسمی بوده و کاملا بهداشتی است و تمام استانداردهای لازم را دارا می‌باشد.

ویژگی های دمنوش لاغری

    تعداد در هر بسته : ۱۲۰ عدد
    زمان دم کشیدن : ۳ تا ۵ دقیقه
    تهیه شده از گیاهان ارگانیک
    کاهش کلسترول و چربی خون
    موثر در کاهش وزن و تناسب اندام
    دارای خاصیت ضد افسردگی
    پیشگیری و درمان یبوست
    جلوگیری از نفخ معده
    درمان چربی کبد

قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز
فواید این دمنوش

افرادی که برای لاغری به دمنوش های گیاهی روی می آورند باید به این نکته توجه کنند که محصولاتی را انتخاب کنند که دارای استاندارد ها و مجوزهای لازم باشد.
ازطرفی باید این نکته مهم که کاهش وزن باید با تحرک لازم باشد و دمنوش های لاغری در کنار آن در روند کاهش وزن تاثیر بسزایی دارند، را در نظر گرفت. دمنوش ها با توجه به گیاهه سازندشون کاربرد های بسیار یدارند. که با توجه به مزاج شما و طبع شما تاثیر خود را روی بد شما می گذارند.
مواد تشکیل دهنده دمنوش مصفی خون

مواد موجود در چای لاغری دکتر. Biz شامل 8 گیاه موثر است:

چای ترش
زیره
زالزالک
تا خون
دانه کرفس
چای سبز
ریشه جعفری
میوه زغال اخته

هر بسته دمنوش لاغری دکتر بیز حاوی 120 ساشه و برای مصرف 40 روزه می باشد.

دمنش لاغری آریانا دکتر بیز

عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دمنوش لاغری دکتر بیز قیمت و دستور صحیح استفاده از آن می توانید با تلفن های ذکر شده در سات تماس حاصل فرمایید.

دمنوش لاغری آریانا دکتر بیز با توجه به ترکیبات آن بسیار مقرون به صرفه می باشد و کاهش وزن سریع را به همراه دارد

چند نکته را برای اثربخشی بیشتر دمنوش لاغری آریانا بیز دنبال کنید. چند نکته را برای اثربخشی بیشتر محصول دنبال کنید

• هر روز به اندازه کافی میوه و سبزیجات تازه بخورید. (سعی کنید از یک نوع میوه در طول روز تا حداکثر نیم کیلوگرم استفاده کنید.)
• غذاهای پخته و کمتر روغن و فست فود و غذاهای سرخ شده مصرف کنید.
• از شیرینی ها، خامه ها، شیرینی ها و مواد غذایی سرشار از قند مانند حلوا، مربا و … استفاده نکنید.
• غذاهای گیاهی حاوی کربوهیدرات و پروتئین بخورید مانند: عدس، لوبیا و ..
• سبزیجات تازه مصرف کنید، از جمله: برگ کلم، گل کلم، هویج، جعفری، کاهو، پیاز، اسفناج، شلغم.
• از روغن زیتون، روغن کنجد، روغن آفتابگردان، روغن جوانه گندم و روغن هسته ذرت استفاده کنید.
در طول روز ورزش های سبک مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و شنا انجام دهید.
• میوه ها از جمله: سیب، گریپ فروت، توت فرنگی، هندوانه بخورید.
• عدم تمایل و پرهیز از الکل، آبجو، شراب و…
• غذاهای حساسیت زا نخورید و آدامس نجوید.

خرید دمنوش لاغری ستین دکتر بیز
قیمت دمنوش لاغری دکتر بیز در وبسایت aghayebiz
قیمت این محصول با توجه به بسته بندی آن تعیین می‌شود. دمنوش لاغری دکتر بیز که حاوی بسته بندی حاوی 120 تی بگ است دارای مناسب‌ترین قیمت در بین نمونه‌های مشابه خود در بازار می‌باشد.

ما در فروشگاه آقای و با آدرس اینترنتی «Aghayebiz.com» بیز با داشتن نمایندگی رسمی از کمپانی بیز، این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت بسیار مناسب شرکتی عرضه می‌کند. که کاربران عزیز به راحتی بتوانند آن را تهیه کنند.

قیمت هر بسته نوشیدنی لاغری دکتر بیز 395 هزار تومان روی جلد است که ما در اینجا با بیشترین تخفیف محصول را به دست شما می رسانیم و شایان ذکر است که تقریبا نوسانات موجود در بازار روی قیمت این محصول تاثیر ندارد و در سال یک بار تغییر قیمت را تجربه خواهیم کرد.

دمنوش لاغری بیز

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در زمینه دمنوش لاغری دکتر بیز، می‌توانید با تیم کارشناسی ما از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه در ارتباط باشید.

نویسنده : امیر عباس
طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی

همه‌ی ما گیاه سیر را می‌شناسیم و از خواص فوق‌العاده آن برای سلامتی آگاه هستیم. اما به دلیل بوی تندی که این گیاه دارد، از مصرف آن خودداری می‌کنیم.

سیر سیاه بیز «Black Garlic» محصولی است که در طی مدت 3 ماه توسط دستگاه‌های مخصوص در دمای بین 60 تا 90 درجه سانتی‌گراد و با ایجاد رطوبت مناسب تخمیر می‌شود که طی این فرایند سیر حالت نرم و ژله‌ای به خود می‌گیرد و به رنگ سیاه در می‌آید.

این سیر بدون بو و دارای طعم بسیار مطلوب و ملسی است و دارای خواص فوق‌العاده‌ای برای سلامتی است که از جمله آن می‌توان به خاصیت ضد سرطانی، درمان بیماری‌های کلیوی، تقویت سیستم ایمنی بدن و… اشاره کرد.

سیر سیاه یکی از فروش محصولات دکتر بیز است که توسط این کمپانی تولید و فرآوری می‌شود و فروشگاه آقای بیز «aghayebiz.com» جزو معتبر‌ترین فروشگاه‌های عرضه‌کننده این محصول بینظیر می‌باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی کامل‌تر این محصول بپردازیم..

خرید سیر سیاه دکتر بیز

  سیر سیاه چیست؟

سیر سیاه فراورده ای است که از تخمیر سیر معمولی در حرارت و رطوبت کنترل شده تهیه می‌شود. طی این روند سیر را بین ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای تقریبی ۶۰ تا ۷۷ درجه سانتی گراد نگهداری می‌کنند. پس از آن سیر حالت ژله ای پیدا می‌کند، مزه آن شیرین شده و رنگ آن سیاه می‌شود.
طریقه مصرف سیر سیاه

طریقه مصرف سیر سیاه چگونه است؟ شما می توانید برای مصرف 1 تا 3 بوته را روزانه با شکم خالی یا در وعده های صبحانه خود با نان میل کنید  بهتر است این طلای سیاه را قبل از استراحت مصرف نکنید چون به دلیل خاصیت انرژی زای که دارد موجب بی خوابی شود. توصیه می شود ورزشکاران بوته های سیر رابه وعده های غذایی و اسموتی اضافه و قبل از تمرین های ورزشی میل می کنند.
فرآیند تخمیر سیرسیاه

هر چه دما بیشتر باشد فرآیند تخمیر سیر سیاه سریعتر اتفاق می افتد. در دمای ۷۰ درجه، سیر با سرعت دو برابر نسبت به دمای ۶۰ درجه تخمیر می شود. مطابق تحقیقات سیرسیاه در دمای بین ۷۰ تا ۸۰ درجه بهتر تخمیر شده و کیفیت، طعم و رنگ بهتری پیدا می کند.

قیمت سیر سیاه دکتر بیز

آب موجود در سیر  تقریبا ۶۳ درصد است که طی فرآیند تخمیر باید به مقدار ۴۰ تا ۵۰ درصد برسد تا برای خوردن بهتر باشد. اگر آب موجود در سیر کمتر از این مقدار شود سیر خشک شده و خوردن سیر سخت می شود.

اگر سیر در حرارت بین ۸۰ تا ۹۰ درجه تخمیر شود، شکر محلول در آب آن کاهش یافته و طعم شیرینی نخواهد داشت. همچنین هیدروکسی متیل فورفورال در فرآیند تخمیر افزایش می یابد که این افزایش در دمای ۶۰ درجه کمتر است. اینکه هیدروکسی متیل فورفورال ماده مفید یا مضری است بین دانشمندان مورد بحث است. قبلا خواص مضری برای این ماده اثبات شده بود ولی اخیرا خواص مفیدی مانند آنتی اکسیدان و ضد سرطان بودن، ضد آلرژی بودن و کاهش صدمات ناشی از کمبود اکسیژن برای آن ثابت شده است (منبع).

جمع بندی تحقیقات نشان می دهد بهترین دما برای تخمیر سیر و تبدیل آن به سیرسیاه دمای ۷۰ درجه سانتی گراد است. باید توجه داشت که فقط دما موثر نیست و خواص سیرسیاه تحت تاثیر عواملی دیگری مثل رطوبت هم هست.سیر سیاه به دلیل خوش طعم بودن و فراوان بودن ترکیبات فعال زیستی، با رشد چشمگیر تقاضای مصرف در طی سالهای اخیر به یکی از معروف‌ترین و برجسته‌ترین محصولات موجود در مواد مغذی و عملکردی مواد غذایی تبدیل شده‌است. علاوه بر این، سیر سیاه در بهبود روند تولید و همچنین نوآوری محصولات جدید پردازش سیر سیاه توجه مصرف‌کننده را به خود جلب کرده‌است. اخیراً برخی از محصولات فرآوری شده سیر سیاه مانند ملاس سیر سیاه، پوره، خمیر، عصاره و قرص‌های مکمل در ویتنام و بازار جهانی معرفی شده‌اند.

سیر سیاه فرآوری شده بیز
خرید سیر سیاه دکتر بیز در فروشگاه AghayeBiz
گاها برخی از افراد سیر ترشی که رنگی سیاه دارد، را با این محصول اشتباه می‌گیرند که استفاده از آن باعث ایجاد تاثیرات منفی روی سلامتی بدن می‌شود.

از جمله نکاتی که باید در هنگام تهیه این محصول به آن توجه داشته باشید کیفیت آن است. این سیر در فروشگاه آقای بیز با مناسب‌ترین قیمت و با بالاترین کیفیت ارائه می‌شود.

قیمت Black garlic در فروشگاه آقای بیز بر اساس تعداد و حجم این محصول توسط  مشتریان تعیین می‌شود. بسته‌بندی این محصول به دو صورت قوطی و کیسه‌ای با وزن 170 گرم است.

سیر سیاه اصل در خاورمیانه توسط کمپانی بیز تولید می‌شود که با اطمینان خاطر می‌توانید از طریق آدرس اینترنتی «aghayebiz.com» نسبت به تهیه و سفارش آن اقدام کنید.

سیر سیاه دکتر بیز

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان درباره این محصول می‌توانید از طریق شماره تماس‌های موجود در صفحه با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید.

نویسنده : امیر عباس